Türkiye’nin köklü çikolata markalarından Sagra’nın geleneksel ürünü Sarelle'nin logo ve marka tasarımı yenilenirken, yeni reklam filmi de yayına girdi. Filmde, aile ile hep birlikte yapılan kahvaltılara, farklı zevklere hitap eden Sarelle lezzetlerine vurgu yapılıyor.
Türkiye’nin önde gelen sürülebilir çikolata markası Sarelle, yenilenen marka tasarımına ilişkin iletişim kampanyası başlattı. OYAK Grubu Şirketlerinden Sagra’nın sevilen ürünleri arasında yer alan Sarelle, uzun yıllardır kullandığı ambalaj ve logosunda yaptığı değişiklikle birlikte yeni reklam kampanyasına start verdi.
“Önce Sarelle Sonra Gülümse” sloganıyla tüketicisine seslenen markanın, yeni reklam filminde dört kişilik bir ailenin kahvaltı sofrasında geçirdiği mutluluk dolu anlar eğlenceli bir dille anlatılıyor. Aile fertlerinin kahvaltı hazırlık aşaması ile başlayan film, masaya Sarelle lezzetlerinin gelmesi ve sonrasında yaşadıkları keyifli anların anlatımıyla devam ediyor. Reklam Sarelle ailesinin farklı damak zevklerine hitap eden beş çeşidinin bir arada göründüğü kare ile bitiyor.