Kalite Belgeleri

 

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi

  • Süreç performanslarını izlemek, analiz etmek ve geliştirmek,
  • Kayıpları en aza indirerek verimliliği ve karlılığı artırmak,
  • Müşteri memnuniyetinde artış sağlamak,
  • Çalışanların kalite bilincinde artış sağlamak,
  • İç ve dış müşterilerle olan iletişimi güçlendirmek,
  • Sürekli gelişimi sağlamak,
  • Tedarikçilerin seçiminde, değerlendirilmesinde ve takibinde kolaylık sağlamak,
  • İşletme içi yetki ve sorumlulukların tespitinde ve dağıtılmasında kolaylık sağlamak,
  • Maliyetleri denetim altına alarak, zaman ve kaynakların daha etkin kullanımına olanak vermek,
  • İşletme faaliyetlerinin standartlaştırılmasını sağlayacak dökümantasyonun oluşturulmasını sağlamaktır.

 

 

ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetimi Sistemi

  • Bilgi Güvenliği varlıklarının belirlenerek uygun şekilde korunabilmesini sağlamak,
  • Hizmetlerin kesintisiz ve ilgili tarafların beklentilerini karşılayacak şekilde sunulabilmesini sağlamak,
  • Bilgi Güvenliği farkındalığının oluşturulması ve arttırılmasını sağlamak,
  • Risk önleme, azaltma faaliyetlerinin planlanması ve koordinasyonu sağlamak,
  • Bilgi Güvenliği uygulamalarının sürekli gözden geçirilerek iyileştirilmesini sağlamak,
  • İş sürekliliğini sağlamak.

 

 

ISO 20000 Hizmet Yönetimi Sistemi

  • Etkin kaynak yönetimi ve kaynakların verimli kullanımını sağlamak,
  • Hizmet operasyonlarının bütünleşik ve merkezi bir süreç yaklaşımı ile tek bir merkezden yönetilmesini sağlamak,
  • Hizmet departmanları arasında iletişimin ve bilgi akışının iyileşmesi sağlamak,
  • Sunulan hizmet ile müşterileri ve tedarikçileri arasında etkili iletişim kurmak,
  • Hizmet sağlanırken herkesin kendi rolünü ve sorumluluklarını bilmek,
  • Önceki deneyimlerden öğrenme sağlamak,
  • Ölçülebilir performans göstergeleri sağlamak,
  • Hizmet süreçlerinde güvenlik, sürat ve erişilebilirlikte artış sağlamak,
  • Müşteri ihtiyaçlarının doğru anlaşılması, doğru hizmet ve destek ile müşteri tatminin sağlamak,
  • Hizmet maliyetinin detaylı olarak takip edilebilmesi sağlamak,
  • İş, müşteri ve kullanıcı isteklerini karşılayan yeni hizmetlerin tanımlanabilmesi mümkündür,
  • Kurum stratejisine ve iş hedeflerine uygun hizmetler sunulması,
  • Tekrarları önleyerek Bilgi Teknolojileri çalışanları üzerindeki gereksiz iş yükünü azaltılması,
  • Bilgi Teknolojileri ekiplerinin memnuniyeti artırılması,
  • Yeteneklerin doğru analizi ve iş tatmini ile çalışan memnuniyeti artırılması.